Thursday, 30 May 2013

~outing ngan kengkawan~

tengok wayang time...







lepas kenyang makan steamboat...

kat tepi pantai kuala perlis...

~gambar lagi~

geng-geng penari kebudayaan UUM..hahaha


sibuk tengok ape tah kat tefon tu..



hahah..penari tak profesional


ngan mak n adik angkat


jalan-jalan kat teluk cempedak


ngan coursemate

ni abang senior...

kawan satu sekolah..

kat kampung orang asli...






~huwaa sedihnya ase~







ni plak gambar masa majlis dinner adhoc anak kelantan


ni one of my bestfrez, masa ni ktorang kuar buat esemen pastu jatuh hari bestday aku

ni gambar kek masa my 1st sambutan bestday kat uum ni.. special thanks to my frenz. geram la nape gambar kek ni terbalik padahal dalam laptop ok je.. 


Friday, 17 May 2013

~ ucop oohh ucop ~

video

 ni plak member kami tukang buat video tadi yang dah meroyan nak buat gwiyomi plak..huhu. xpasal2 femes dia pasal gwiyomi ni. dah la pkai baju program kesukarelawan klas kami.. ucop oo ucop nak jadi retis ko..

~ video kesukarelawan ~

video

ni la video yang sempat dibuat oleh member kami masa kat sana.. macam2 ada, yang paling xleh blahh masa kami main berebut tiang pun kena rakam..huhu

~ bakti siswa kesukarelawan ~


:: inilah geng2 kami...sama2 buat bakti kat sana ::