Friday 14 June 2013

~heppi sangat~

akhirnya setelah lama mencari dan menunggu, dapat jugak aku pegang novel-novel idaman hati iaitu novel Mr. Sirap Bandung, Sungguh aku Gilakan Kau, Suami Tak Ku Hadap, Bila Naik Saksi dan jugak Mama Mia Shaza.. 
actually, banyak lagi novel yang aku ada tapi ni antara novel terbaru yang aku dapat.. sekarang tinggal novel Plaboy Itu Suami Aku yang tak dapat lagi, so kena terus mencari la. lpas ni bila la lagi aku boleh beli novel dengan harga diskaun sebab kat kelantan tak ada kedai buku "I Love Novel".. waaa..sedih ase.
ape-ape pun lepas ni aku akan terus mengumpul novel-novel terbaru.



kita masukan gambar yang kat dalam internet je la yer sebab aku malas nak ambik gambar pastu upload sebab gambar sama je pun..
 overall novel-novel yang aku baca ni semuanya best-best. lagipun sebelum beli tu aku dah survey kat blog-blog penulis tu sendiri. so yang mana aku rasa best terus aku beli.. lpas ni aku dah boleh buka kedai buku dah kat umah tu sebab dah banyak sangat koleksi novel aku...hehe
kalau korang yang belum baca aku syorkan korang beli la sebab semuanya best-best tapi mengikut citarasa aku la, orang lain aku tak tau. so selamat membeli yer.

No comments:

Post a Comment