Sunday 23 June 2013

~obsesi dengan korea~

sekarang trend korea ni dah merebak kuat termasuk la dekat Malaysia ni sendiri. aku sendiri pun obses gak dengan korea ni tapi tak de la kuat sangat. aku just minat drama dia, K-show dia dan jugak lagu-lagu dia. artis dia pun ada jugak aku minat tapi sekadar minat je. even kalau diorang datang Malaysia pun aku tak de la teringin nak gi jumpa dorang ke apa ke..

aku kalau tengok rancangan dorang mesti aku gelak sensorang sampaikan adik-beradik aku gelak balik kat aku dan diorang selalu perli aku. antara rancangan yang tengah femes sekarang ni adalah running man. hari ni citer tu kuar kat TV so akak aku yang sulong tengok la citer tu... last-last dia yang gelak lebih-lebih dan aku apa lagi terus ambik peluang nak perli dan gelak kat dia. muahahaha.. dia tak leh nak cakap apa-apa so dia senyum je la.

P/S: sape yang tak tahu running man memang ketinggalan zaman la..

No comments:

Post a Comment